Pageviews

zondag 5 juni 2016

Jeunesse Global Luminesce review

Een nieuw anti-aging product?

Luminesce™ Serum is het enige product op de markt met het menselijk groeifactor complex. Er zijn wel andere cremes op de markt met stamcellen maar deze bevatten alleen appel of bloesem stamcel technologie. Gezien het feit dat wij geen appeltjes zijn is het mij wel duidelijk welk product ik dan zou kiezen.

Het zijdezacht serum heeft het hoogste percentage menselijke stam cel groeifactor complex (ten opzichte van de andere luminesce producten in de lijn). Gebruik het twee keer per dag na het reinigen van de huid onder de reguliere gezichsverzorging.



Hieronder een video van een opmerkelijke test van een 
dame die maar 1 kant van heer gezicht heeft gesmeerd voor 6 weken.






Ouder wordende huid

Naarmate we ouder worden, sterven onze cellen af en vertraagt de aanmaak van nieuwe cellen in een hoog tempo. Dit heeft niet alleen effect op het vermogen van het lichaam om voedingstoffen op te nemen, ook de huid is er zichtbaar door aangetast bij de meeste mensen. De huid verliest zijn glans en rekbaarheid. Dit is een van de belangrijkste indicatoren van (huid) veroudering.









Tot aan deze dag is er niets op de markt wat je kan vergelijken met het luminesce ™ serum van Jeunesse. Luminesce™ maakt gebruik van geavanceerd stamcelonderzoek om dit probleem aan te pakken. Het product voorziet het lichaam van de 200 van de meest belangrijkste groeifactoren om de huid te verjongen op moleculair niveau.



De basis van Luminese™ ligt bij het onderzoek van gerespecteerde plastisch chirurg en dermatoloog Dr Nathan Newman. Het luminesce ™ serum maakt gebruik van groeifactoren uit volwassen stamcellen welke "praten" met jouw eigen stamcellen om de aanmaak van nieuwe cellen te stimuleren.

De luminesce™ Cellular Rejuvenation Serum stimuleert de huid dode en beschadigde huidcellen te vervangen door gezonde cellen. Volgens luminesce™ , het natuurlijke verouderingsproces bestaat o.a. uit een verhoogte hoeveelheid van slapende cellen, de huid verliest haar natuurlijke elasticiteit en de circulatie vermindert. De Cellular Rejuvenation Serum helpt cellen te activeren en werkt in combinatie met de natuurlijke processen van uw lichaam om de aanmaak van meer collageen, elastine en andere eiwitten (die belangrijk zijn voor het vernieuwen) van uw huid te stimuleren.




 
Kortom, het serum belooft:


Verhoogt het vochtgehalte


Vertraagt de verschijning van het verouderingsproces


Verhoogt de stevigheid, elasticiteit en textuur van de huid op cellulair niveau


Herstelt de jeugdige gloed van de ouder wordende huid




Dat klinkt als een product wat mijn huid en de huid van velen om mij heen nodig hebben. Mijn huid begint helaas zijn elasticiteit te verliezen, vooral rondom mijn ogen en mond. Mijn man heeft last van grote poriën op zijn wangen en diepe rimpels op zijn voorhoofd. Het resultaat van nooit de huid verzorgen.



Zoals aanbevolen, gebruiken wij het serum tweemaal daags na het reinigen en vóór mijn normale dagverzorging. Soms is het serum voldoende op mijn gecombineerde huid, in de winter gebruik ik er altijd een dagverzorging bij. Wanneer het kouder wordt is mijn huid over het algemeen iets droger. Het serum heeft de structuur van een zeer lichte gel die snel en gemakkelijk over de huid verspreidt, slechts een kleine pomp is voldoende om mijn hele gezicht te bedekken.


Resultaat

Na het gebruik van 2 weken zag mijn man al de eerste resultaten. Zijn huid ziet er gewoon zo veel gezonder uit. Het lijkt steviger, zijn porien zijn kleiner en de rimpel op zijn voorhoofd is al aan het verminderen.

Ook mijn huid is verbeterd. Daar waar ik eerst fillers overwoog ben ik nu tevreden zoals het is. Ik ben blij dat ik destijds niet hebt gekozen voor het opvullen, wie weet hoe het er nu uit had gezien. 
Het serum wordt geleverd in een zilveren pomp flesje met een doorzichtige deksel, en het ziet er elegant en luxe uit. Misstaat niet op de kaptafel!

Nieuwe verpakking  

Met een flesje van 15 ml – zeer geconcentreerd kan je ongeveer 1,5 maand doen. Het is zeker de uitgave waard, naar mijn mening. Het is iets wat ervoor zorgt dat de huid meer straalt. Ook als je geen goede nachtrust hebt gehad. (jonge moeders weten dat een goede nachtrust soms jaren op zich laat wachten) - Luminesce™ geeft permanente resultaten en is alleen al daarom zeer de moeite waard!

Alleen te koop via onafhankelijk distributeurs. Interesse? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten